Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 15, 2010
Image Size
495 KB
Resolution
600×842
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
10,977
Favourites
418 (who?)
Comments
20
Downloads
229
×
The Good Guy by wiredgear The Good Guy by wiredgear
Another speedy bites the dust.

The Good guy always have problems with the bad guy. And this good guy loves guns... lots of guns.
Add a Comment:
 
:icongrunzi:
Grunzi Featured By Owner Jun 7, 2013
Q:
-Do you know the game Blacklight Retribution? (or Blacklight "Tango Down") ?
(if yes: -could you try to make an epic battle scene from that game ? )
:3
Reply
:iconmincedginger:
MincedGinger Featured By Owner Oct 7, 2011
Lol, hey it's me!
Reply
:iconappelstrudel556:
AppELsTruDEL556 Featured By Owner Apr 30, 2011
haha gunsgunsguns!
Reply
:iconphoenixgr:
PhoenixGR Featured By Owner Feb 2, 2011  Hobbyist General Artist
i thought the inscription on the helmet said "I love guys" for a minute there haha !

seriously tho, thats some cool painting ! keep it flowing man!!
Reply
:iconhammer326:
hammer326 Featured By Owner Nov 19, 2010
obnoxious armor tattoos ftw. OUTSTANDING work.
Reply
:icongigachomp:
gigachomp Featured By Owner Nov 18, 2010
this is awsome
Reply
:iconconstrictorz:
Constrictorz Featured By Owner Nov 16, 2010
Lovvvvvvvvvve it! :)
Reply
:iconcelphirio:
Celphirio Featured By Owner Nov 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
Rofl, I thought it said "I like guys" Not "I like guns". Excellent paint, I'm glad you're back.
Reply
:iconconstrictorz:
Constrictorz Featured By Owner Nov 16, 2010
LOL... I smell yaoi.
Reply
:iconcelphirio:
Celphirio Featured By Owner Nov 17, 2010  Hobbyist Digital Artist
Lol yeah XD
Reply
:iconichbastele:
ichbastele Featured By Owner Nov 15, 2010  Hobbyist Traditional Artist
This is very cool :)
Reply
:icondibbs0njasperxx:
Dibbs0nJasperxx Featured By Owner Nov 15, 2010
wow once again stunning. keep the amzing work coming. i love his helmet!
Reply
:iconbrotherostavia:
BrotherOstavia Featured By Owner Nov 15, 2010  Professional Digital Artist
Amazing light effects and colors!
Reply
:iconhajdarevic:
Hajdarevic Featured By Owner Nov 15, 2010
Great detail! Keep it up! I want to see work with even more! I reckon you should do a close up of the helmet!
Reply
:iconhabbex:
Habbex Featured By Owner Nov 15, 2010
haha chaotic good, lawful evil?
Reply
:iconhellgatemarine:
HELLGATEMARINE Featured By Owner Nov 15, 2010  Student Digital Artist
OMG this is really amazing, best one
Reply
:iconrookie425:
Rookie425 Featured By Owner Nov 15, 2010
Kickass. Now all he needs is a blade-wielding counterpart.
Reply
:iconblazingchaos:
BlazingChaos Featured By Owner Nov 15, 2010
same here love guns too:)
Reply
:iconizene:
Izene Featured By Owner Nov 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
It even says "I :heart: guns" on his head!?Haha!
Reply
:iconnucularman:
nucularman Featured By Owner Nov 15, 2010  Professional Digital Artist
great ;)
Reply
Add a Comment: